Alla inlägg under juni 2008

AFI

Av odden - 21 juni 2008 15:28


Här är ännu ett tal som han gjorde för Meryl Streep när AFI hyllade henne (AFI=American Film Institute).


Få kan vara så roliga och känslosamma på en och samma gång.



Av odden - 21 juni 2008 15:20


Kanske den roligaste människan på denna planet är Jim Carrey.

Det är inte bara hans filmer som är roliga utan även när han uppträder på evenemang och tv-shower. Ett av de roligaste tack-talen genom tiderna gjordes av just Carrey på MTV Movie Awards.

Han gick runt med denna outfit hela kvällen och spelade den här karaktären. Många av de andra kändisarna hade ingen aning om att det var han.

Detta är klassiskt....enjoy...



Av odden - 18 juni 2008 22:20


Har inga planer på midsommar. Ser ut som om jag kommer att sitta hemma och göra ingenting.

Trodde något skulle dyka upp, har slängt ut lite trevare men det verkar som om det inte har hjälp alls. Jag som har lyckats fixa ledigt ifrån jobbet. Hade lika gärna kunnat jobba. Ja ja....det kommer väl fler helger.


Låter kanske lite bitter.......och det är jag nog också. Mycket har gått fel den sista tiden och det känns inte så bra just nu.

Av odden - 18 juni 2008 22:11


Äntligen har jag fått hem datorn. Det tog längre tid och blev dyrare än jag trodde. Men nu funkar den (frågan är bara hur länge).


Jag håller febrilt på att installera alla program och mitt itunes-bibliotek (fan vilken tid det tar!).


Har även införskaffat mig ett litet bildredigerarprogram som jag ska börja leka med så småningom. Jag har ett antal hundra bilder på mitt minneskort som jag ska gå igenom så snart som möjligt.


Jag kommer att börja med uppdateringar här så snart jag kan :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards