Alla inlägg under oktober 2008

Av odden - 24 oktober 2008 19:52



It's so juvenile... and so funny.. :D



See more funny videos at Funny or Die
Av odden - 22 oktober 2008 18:18



This cracks me up :D



See more Nick Swardson videos at Funny or Die
Av odden - 21 oktober 2008 19:15



Den här filmen är till min vän Em.


Em, I hope you're watching..

This is riveting stuff, from your favorite show.. :-)



See more James Franco videos at Funny or Die
Av odden - 21 oktober 2008 19:07



To all the women out there...

This public announcement is for you... :-)







See more funny videos at Funny or Die
Av odden - 21 oktober 2008 19:00



Denna lilla film är egentligen till min Kusin Dirrty.

Kusse, om du ser det här. This one's for you :-)



See more Natalie Portman videos at Funny or Die
Av odden - 18 oktober 2008 22:36



Så spenderade man hela dagen åt att springa omkring på stan i jakt på en ny väska och en extern hårddisk.


Var på typ varenda ställe som fanns. Det slutade med en Björn Borg väska och den hårddisken som jag hade kollat in igår.

Jag köpte även en Airport Extpress, för att få trådlöst internet.

Så när jag kom hem var det bara att installera skiten. Piece of cake. Koppla den till modemet med ethernet kabeln. Plugga in hårddisken i airporten och sen ska datorn hitta den.

Det var lite problematiskt i början, men jag lyckades få till så att jag fick trådlös uppkoppling. Men datorn kände inte av hårddisken. Så jag provade att koppla ur allting och sen koppla in det igen. Då kunde inte datorn längre hitta airporten. Fy fan va jag höll på med det där!

Men efter ett antal timmar, så hade jag fortfarande inget trådlöst internet. Så för tillfället så kör jag sladden direkt in i datorn i alla fall.

Fan va jag hatar datorer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Av odden - 17 oktober 2008 21:56



Sitter å surfar runt lite samtidigt som en live konsert spelas på dvd:n och jag skrålar med. Kollar runt lite på väskor. Men shit va svårt det är när man inte ser hur stor väskan är och hur det är med fack. Fack är väldigt viktigt.


Kan konstatera när jag försöker skriva detta att jag nog är rätt full. Har väldigt svårt att stava just nu. Så om det är svårt att fatta någonting av detta inlägg, så ber jag om ursäkt. Shit! alkolås!!!!


Iallafall..... Detta skulle kunna vara något. Är nog lite för liten tror jag (26 liter). Så var det det här med facken..... Ska kolla upp detta imorgon.


Har även hittat en kandidat till hårddisk. Den är på 500 Gb och har Firewire, så man slipper sladdar. Men även här krävs lite mer research.



Av odden - 17 oktober 2008 21:13



Här kommer ännu en video där de sjunger vad som verkligen händer i videon.

Kanske inte så många som kommer ihåg den här låten...eller videon.

Själv hatade jag Tears for fears när de var stora på 80-talet.


Och jag måste erkänna att de är lite roligare här ;-)



See more funny videos at Funny or Die
Ovido - Quiz & Flashcards