Alla inlägg under mars 2009

Av odden - 1 mars 2009 19:50



Hej alla.


..........hmm......

Vet inte vad jag ska skriva. Ännu en vecka har passerat.......


Shit. Har inget att skriva samtidigt som jag känner att det är något jag behöver säga. Något att få ur mig.

Varför ska allting vara så komplicerat?!

Undrar faktiskt vad jag håller på med. Eller varför jag ens är här. Va fan är syftet?!!

Så att min morsa inte ska bli ledsen eller känna sig ensam kanske. Det är det enda jag kan komma på om jag ska vara riktigt ärlig.


..................................................
..................


Av alla graviditeter, av alla missfall. Hur kan det komma sig att jag överlevde. Jag kan inte se någon mening med det.

Jag kanske bara råkade "halka" igenom gallringen. Och ingen märkte det stora misstaget. Utom min farsa då kanske. Det skulle förklara en del.

Hmm.... Jag skrev någonting iallafall..

Detta lär jag definitivt ångra.

Oh well. Gjort är gjort.





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards