Alla inlägg under april 2009

Av odden - 28 april 2009 20:56



Hittade en låt till som är rätt skön.

Och ja, det är samma band.


Sluta sucka och bara lyssna.



Av odden - 28 april 2009 20:52



Här kommer en lite mer rockig låt med samma band.

"Theory of a deadman" är ett rätt coolt bandnamn, apropå ingenting.


Fuckit'!! Just listen!



Av odden - 28 april 2009 20:49



Här är en skön live version på låten "I hate my life". Älskar konserter. Det är en speciell stämning på dom. Den här är inspelad med mobil så kvalitén är inte hundra. Men helt okej.


Enjoy.



Av odden - 28 april 2009 20:47



Hörde en rätt skön låt idag på MTV2.

Det var låten "I hate my life" med gruppen Theory of a deadman.


Check it out.



Av odden - 28 april 2009 20:38



Det blev en liten löprunda idag. Måste ta det lite lugnt ett tag. Känns som om jag är på väg att få benhinneinflamation (is that a word?).


Iallafall. Det blev en 5km runda.



Av odden - 28 april 2009 20:14



Har varit förkyld de senaste veckorna. Mest pga mina sömnproblem. Efter ett par veckors dålig sömn så brukar immunförsvaret sjunka rätt drastiskt.

Men i söndags så kände jag mig så gott som frisk.


Men så sov jag väldigt dåligt natten till i måndags och natten till idag (har väl haft en del att tänka på), och nu kommer förkylningen krypande tillbaka. Så jävla trött på skiten. Det var en riktigt tuff dag på jobbet i måndags också, det hjälpte inte direkt. Så nu håller jag tummarna för att jag får sova inatt.


Imorgon ska Dirty's lilla sötnos Linnea operera bort sina halsmandlar. Håller tummarna för att allt ska gå bra där. Kommer kanske åka förbi sjukhuset imorgon efter jobbet och hälsa på.


Idag när jag var på väg hem ifrån jobbet efter att jag sprungit så sprang jag på M. Har inte sett henne på några veckor. Kul att snacka med henne igen. Funderar på att fråga ut henne. Vi får se. Tror att hon är intresserad också. Men va fan vet jag. Jag missar alltid när tjejer är intresserade. Och jag kan även vara helt övertygad om att jag fått alla signaler som man kan få av en tjej och då är det inte alls som jag tror. Men just nu är jag jävligt trött på missade chanser.







Av odden - 28 april 2009 20:00



Jag har länge använt min gamla adidas väska från 80-talet.

Men tidens tand kan vara gnagande. I höstas började den falla isär. Sen dess har jag letat efter en värdig efterträdare.

Jag har letat överallt. Jag har köpt två stycken. En Björn Borg och en ny Adidas väska. Adidas väskan är bra men väldigt stor. Kanon när man ska ta med träningskläder och så vidare. Men när man ska till jobbet och man bara vill ha med sig småsaker som en bok, matlåda, plånbok, solbrillor, jobbnycklar och annat smått och gått. Plus kanske lite extra plats. Ibland har man på sig en tröja eller jacka på väg till jobbet som man inte vill ha på sig på vägen hem. Min gamla väska var perfekt för det.


Men nu kanske jag har hittat den nya väskan. Det är en Quicksilver. Storleken är perfekt. En liten duffelbag. Små facken är inte de bästa (they suck), Men annars känns den än så länge kanon!!!!!!!



Av odden - 26 april 2009 18:51



Så har man gjort matlådor för nästa vecka.

Det är så skönt att ha det fixat när man åker till jobbet på måndag morgon.

Det blev en hemma bakad pizza. Väldigt gott.

Jag slänger upp en före och efter bild.



Ovido - Quiz & Flashcards