Direktlänk till inlägg 30 maj 2009

Bränd

Av odden - 30 maj 2009 22:41



Så har man varit ute i solen.

Jag och en arbetspolare stack till Vitabergsparken och softade.

Man skulle kunna säga att jag satt i solen liiiite för länge. Skulle kanske ha använt sollotion. Men så smart är jag tydligen inte.


Hade tänkte sitta på balkongen i kväll och käka i solen. Men jag hoppade det.

Imorgon tar jag med morsan till Djurgården för lite picknick. Då ska jag smörja in mig med lotion. Damn right I will!!  ;-)


Ja just det. När vi låg och solade i gräset så kom det en kille en bit bort från oss som började klättra i träden. Vi undrade va fan han höll på med.

Killen hängde upp en hängmatta för att sedan lägga sig i den och leka med en laptop. Så jävla skönt. Bara på söder folk, bara på söder :-)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av odden - 11 maj 2010 20:09

Vad i helvete gör jag här?!?!?!?!?!?!?!   Är så jävla trött på det här!! Varenda jävla dag så blir jag påmind om hur lite jag är värd. Hur lite folk bryr sig om att jag är här, och jag är otroligt trött på det.  Det tär på mig varenda eviga d...

Av odden - 16 juli 2009 20:47

    fick ett tips av en polare att kolla in ett klipp på youtube. Det var bounce som gjorde en tribute till Michael Jackson som utspelades på plattan. Sagt och gjort, nu har jag kollat in det och fan va häftigt. Var var jag den här dan. Hade velat se...

Av odden - 8 juli 2009 05:14

    Förstår inte varför min kropp vägrar låta mig sova. Är så jävla trött, men tror du jag kan sova för det.... Noooooooooooo!!!!!!!   Mitt huvud bara bankar. Och............. Äh, jag orkar inte   ...

Av odden - 5 juli 2009 18:39

    Har haft en skön dag idag.   Gick upp tidigt och storstädade. Det behövdes verkligen. Det har varit så varmt de sista veckorna, att man bara inte orkat ta tag i det efter jobbet.   En kvart efter hon gått började Wimbledon finalen. Som har utveck...

Av odden - 4 juli 2009 17:51

    Shit. Det var längesen.   Har varit så mycket den senaste tiden. Det är väl så det är. När man väl har något att skriva om, så har man inte tid att blogga om det. Prioriteringsfråga gissar jag. Problemet är att jag alltid vill ha med bilder i min...

Ovido - Quiz & Flashcards