Alla inlägg under februari 2009

Av odden - 28 februari 2009 11:04



Go'morron alla.

Hoppas allt är bra med er.

Själv har jag mjukstartat dagen.

Lite lätt träning, frukost och nu ska jag in till byn med Madde.


Har inget bestämt för ikväll än, men vi får se. Nåt kanske dyker upp.


Vi höres =)



Av odden - 27 februari 2009 21:16



I det förra inlägget gör Ben stiller en underbar imitation på Joaquin Phoenix från Letterman. Om ni inte sett Joaquin på Letterman, bör ni se detta först.

Faktum är, att ingen imitation kommer att bli roligare och mer mysko än originalet. Så varsågoda.



Av odden - 27 februari 2009 21:02



Detta var det roligaste under årets Oscargala.

Ben Stiller och Natalie Portman ska göra en presentation. Och han går ut och gör en alldeles underbar parodi på Joaquin Phoenix. Speciellt från när han var i Letterman.





Av odden - 27 februari 2009 20:54



Här är en skön cover som jag snubblade över.

Det är min favoritgrupp The black crowes. From Moscow I think.

Vet tyvärr inte vilka som gjorde originalet. Om någon vet, släpp en kommentar.



Av odden - 27 februari 2009 20:42



Japp. Fredagkväll.

Sitter och har 80-tals kväll.

Vi snackar John Hughes.

Mästaren av tonårsfilmer.

Det blir "Breakfast club", "Sixteen candles" och "Som kind of wonderful".

Vi snackar klassiker!!

Känner att jag behövde något upplyftande efter en riktig skit vecka.


Har tyvärr inga planer imorgon. Men vem vet. Det kanske dyker upp något.


Ha en bra kväll =)



Av odden - 25 februari 2009 20:04



Motherfucker vad jag har haft ont.

Vilken jävla träningsvärk jag haft. Som tur är så har den lagts sig, men jag kan fortfarande inte gå ordentligt. Har tagit det lugnt i två dagar. Först i måndags då jag kollade på Oscar-galan. Igår hade jag som värst träningsvärk plus att jag fick en grym huvudvärk. Så då gjorde jag inget alls.


Men idag var det slut på softandet. Efter jobbet så kastade jag mig över träningen. Det fick bli bröst och rygg. Inte fan tränade jag benen iallafall ;-)


Efter det så syndade jag dock. PIZZA!!!! =D


Så nu ligger jag här i soffan proppmätt. Känns som om magen ska sprängas. Lär väl gå och lägga mig snart. Imorgon är det torsdag och sen är det nästan helg =)


Ha det bra alla



Av odden - 23 februari 2009 17:48



Japp. Det blev som jag trodde.

Kan knappt gå av träningsvärken i benen. Det var inte kul att lyfta mjölkbackar på jobbet idag. Plus att jag glömde att stretcha rumpan efter träningen. Inte bra. Kan knappt sitta.

Så idag hoppar jag träningen och låter kroppen vila.

Ikväll blir det istället Oscar-galan. Med lite gott att äta till förstås.


Ha en bra kväll alla =)

Av odden - 22 februari 2009 20:45



Har precis sett Jim Carrey's Yes man.

Skrämmade hur den passar in på mig i vissa avséenden.


Okej..... Go'natt =)

Ovido - Quiz & Flashcards