Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av odden - 15 oktober 2008 19:27



Ligger i soffan.

Är så fruktansvärt trött.

Har nu börjat blöda näsblod on a general basis. Vaknade t om upp inatt av att jag började blöda. Lite svårt att somna om efter att man i panik, rusat upp och sprungit efter papper. Sen ligger man där med pappret uppstoppat i näsan :-)


Så nu ligger jag här i soffan och njuter av en kopp latte och kollar på en av mina favoritfilmer, "Good Will hunting". Kommer ofta tillbaka till den filmen. Jag går liksom igenom alla känslor under de två timmar som den håller på. Den är rolig, rörande, kvick, spännande, romantisk, dramatisk, sorglig, upplyftande...

Och skådespelet är top-notch.


Hoppas att jag får sova i natt. Börjar bli lite orolig, faktiskt.

Men det är inget jag ska oroa mig för nu.



Ovido - Quiz & Flashcards