Alla inlägg den 16 maj 2008

Av odden - 16 maj 2008 19:04


Så var det helg igen.


Helt fascinerande. Lite händer i mitt liv. Men ikväll ville jag vara ensam och bara softa. Hade köpt hem mat och godis och skulle bara rå om mig själv, då hör alla av sig. En polare ringde och ville hänga. Hans kärring var borta och han ville ha sällskap. Han hade laddat upp med lite stand-up filmer, och en tjejpolare messade och ville gå ut och ta en öl. Detta är saker som jag typ alltid vill göra, men jag hade verkligen sett fram emot lite me-time. Så jag tackade nej till båda erbjudandena. Säkert helt idiotiskt, men just nu känns det rätt bra faktiskt.


Ser fram emot hockey matchen ikväll. Kommer bli en rysare. Jag kommer att frossa i popcorn till den.


Imorgon är det shopping på schemat. In till stan och shoppa bort lönen :-) Sen lär jag sitta hemma ensam på kvällen och önska att jag hade nån att softa med eller att ta en öl med. Då lär jag slå mig själv för att jag tackade nej idag. He he...





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards