Alla inlägg den 19 december 2007

Av odden - 19 december 2007 20:54

Jag fattar ingenting?!?!?


Har träffat en tjej sen i höstas. Båda har precis kommit ur långa förhållanden. Jag av eget val, men hon blev rejält bränd.


Ialla fall. Nyligen så gjorde hon slut med mig. Hon kände att hon inte var redo för ett nytt förhållande utan ville "hitta sig själv" igen och ta hand om sina barn. Jag förstår självklart detta och  godtog det. Efter det blev det sex. Kanske inte det bästa som kunde hända kanske, men det hände. Sedan hade vi sex en gång till. Detta är fortfarande samma kväll.


Nån timme efter det så fick hon kräksjukan. Så det slutade med att jag tog hand om henne hela natten. Sen kom jag över med mat medans hon låg hemma från jobbet.

Helgen efter var det fest hos henne där hon tyckte att jag kunde "sova" över. Vilket jag gjorde.

Nu är hon trevligare än någonsin. Bjuder över mig hela tiden, även med folk som innan inte skulle veta något om oss. Jag fattar nada. 


Kvinnor...jag kommer aldrig förstå mig på dem. 


Av odden - 19 december 2007 20:50

Så var man här då....


Hej på er alla.

Ännu ett försök till en blogg. Hade en på .Mac ett tag, men kände inte för att lägga ut en massa pengar för att behålla den, så jag la ner den.


Kommer väl inte hända så mycket här i början. Måste införskaffa mig kompaktkamera först. Kanske mer intresserad av att lägga upp bilder av min vardag än att skriva om den...men vi får se...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards