Alla inlägg den 20 december 2007

Av odden - 20 december 2007 19:01


YES!! Paketet från discshop har kommit!!Det kom i sista minuten. Skönt att ha stressat upp sig i onödan. Nu är julklapparna inslagna å klara. Thank God!!!!! 

Av odden - 20 december 2007 16:16

Muphy's lag = om något kan gå fel, så gör det det.


Såg en annons i tidningen om att man kunde köpa TMNT 50kr billigare med kupong genom discshop. Eftersom jag redan är kund där, erbjöd jag min....."tjejkompis" att jag kunde köpa den åt henne, så att hon kunde ge den till sin son i julklapp. Sagt och gjort, så bestämde vi.

Efter jobbet i måndags beställde jag filmen och en liten julklapp till...ja, ni vet.

Eftersom att de garanterar leverans dagen efter om man beställer innan 16.00, så borde jag få hem den på onsdagen.

På onsdagen ligger jag hemma sjuk och jag börjar bli lite orolig när ingen avi dimper ner i brevlådan. Går in på discshop för att följa brevet å ser att avin ska ha skickats till mottagaren. Så jag skriver ner löpnumret och sticker ner för att hämta paketet. Men, nähä. Inget paket här inte. "Den kommer nog imorgon", är vad jag får höra. Irriterad lunkar jag tillbaka hem. Torsdagen kommer...ingen avi i brevlådan. Kollar in discshop igen och nu står det att den kommer till paketombudet efter kl.17 Vad fan betyder det!!!!

Försöker sluta svära men...WHAT THE FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Problemet är att efter jobbet imorgon, sticker hon till Bollnäs för att fira jul med sin pappa. Så om jag inte får filmerna ikväll och kan ge dem till henne då, så får hon dem inte förrän efter julhelgen!!


FUCK!!!!!!


Jag har handlat ifrån discshop i flera år och detta har aldrig hänt. Men bara för att man köper åt/till någon annan och det är kort om tid, så är det så självklart att det ska skita sig!


MURPHY'S LAG!!!!!!!!!!!!!! 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards