Alla inlägg den 22 december 2007

Av odden - 22 december 2007 19:55


Så sitter man här i soffan.  Har jobbat som en galning den senaste månaden. hoppat över luncher och mycket övertid. Privatlivet har kraschat. Eller kraschat, vet faktiskt inte vad som hänt där, vilket kanske är det värsta. I'm on standby. Det enda man har haft att se fram emot, nu när tjejen gjort slut...var julhelgen. Måndag till onsdag. Tre dagars ledighet. Tre dagar där man skulle få vara med familjen, festa och koppla av med vänner.  Men nu sitter man här i soffan två dagar innan. Med influensa, svidande ont i halsen och ögoninflammation. Och ja, jag jobbar de här dagarna före julafton. Festen är på julafton. Vad är chansen att jag är frisk tills dess.?!?! En tjej har utmanat mig på lite "humpty-dump" på festen. När jag nu sitter här i soffan och mer eller mindre ser ut som Quasimodo, så får jag känslan av att detta inte kommer att hända. Alla som ser mig nu backar två steg med ett ansiktsuttryck av både medlidande och motbjudande. Suck!  Det måste vända för mig snart. Den senaste tiden har varit lite väl tung, och jag vet att jag inte förtjänar detta. Well well, håll hakan högt och hoppet uppe..... This is odden, signing off, goodnight. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards