Alla inlägg den 13 februari 2009

Av odden - 13 februari 2009 22:54



Dagens citat kommer såklart ifrån serien How I met your mother. Och lika självklart så är det Barney som slår till.


"First time I rode in a limo I was five. I was on my way to my grandfathers funeral.... I suppose in a way I still am..."


-Barney i limon på nyårsafton efter att en kille snott hans ultimata "mixtape".



Av odden - 13 februari 2009 21:23



Jag är så sugen på att parta. Eller sätta mig på en bar med ett glas i handen och en polare att snacka med.

Tyvärr så har alla mina polare skaffat familj och tappat all intresse för att gå ut och ha kul.

Så jävla sugen på att festa!!!!!!!!!!!!!!!


Okej, det var allt.



Av odden - 13 februari 2009 20:51



Hallå på er alla.


Detta kommer lite sent och det är lite pinsamt. Men jag har alltid tyckt att komedi serien "How I met your mother" var lät lame.

Men jag har börjat kolla på den.... Och motherfucker!!!!!!!!!


Sitter nu och går igenom första säsongen och det var länge sedan jag garvade så här mycket. Med tanke på hur trött och deppig jag är, så är det helt fantastiskt. Har ni inte sett serien..... GÖR DET!!!!!!!!!!

Bäst är Barney. Han är så jävla nördig och cool på samma gång.



Ovido - Quiz & Flashcards