Alla inlägg den 7 februari 2009

Av odden - 7 februari 2009 14:14



Jag hade lyckan att se Foo fighters live i somras. Sååå jäääävla bra.... som vanligt.


Iallafall.

I höstas så släppte de en live dvd från Wembley.

helt jävla totalgrym konsert. Fan va jag hade velat vara där. Kan hända att jag kollar in den innan jag sticker iväg ikväll för att komma "in the mood".


Här är en låt ifrån den konserten. Det är "My hero". Och när publiken på 80.000 människor sjunger med i refrängen på slutet så får man ståpäls.

Magiskt!! Iallafall när man crankar upp surroundsystemet till max hemma. Vet inte om det funkar på datorn med ett youtube-klipp. Men va fan. Bra är det!



Av odden - 7 februari 2009 12:39



Så var det äntligen lördag =).


Har börjat dagen vääääldigt lungt. låg i sängen fram till typ halv tolv. Låg och slökollade på teve. Sitter nu och äter "frukost". Vi snackar havregrynsgröt med äppelmos, ägg och egenpressad apelsinjuice. Ska försöka mig på ett litet träningspass efter det.


Ikväll ska jag över till Dirrty och kolla på melodifestivalen. Em och hennes kille ska dit också. Kan bli kul. Finns inget roligare än att sitta och håna artisternas kläder.......bland annat.... ;-)


Här kommer en liten scen ur filmen "Fired up". Säkert skitdålig, men den här scenen är rätt kul.


See ya.....



Watch an exclusive clip from FIRED UP! - In theaters 2/20/09 - watch more funny videos
Ovido - Quiz & Flashcards