Alla inlägg den 12 februari 2009

Av odden - 12 februari 2009 20:24



Japp. Nu är det torsdagkväll, vilket betyder att det är fredag imorgon

WEEKEND BABY!!!!! =D

Har inga planer alls i helgen faktiskt. Men någonting dyker kanske upp.

Just nu är jag dock bara trött. Har fortfarande problem med sömnen.


Har inte så mycket kvar på min bok, så jag åkte in till stan för att köpa den tredje boken. Jag har den fjärde men jag läser dom helst i ordning.

Men nähä. Inte fanns den inne. Så jävla irriterande. Den jag läser nu är så jävla bra att jag funtade på att sätta mig och läsa ut den i helgen och börja på nästa. Men nu sket sig det. Beställde boken på nätet men det tar väl minst en vecka innan den dimper ner i brevlådan. Very anoying.

 Ikväll har jag tränat och precis ätit middag.


Iallafall.

Ska nog gå till sängs tidigt idag och hoppas att jag inte vaknar hela tiden.


Jag lämnar er med världens bästa tacktal.

Har nog lagt upp den här förut. Men det skiter jag i. Den tål att ses om.

Det coola var att Jim Carrey gick utklädd sådär under hela galan och nästan ingen fattade att det var han. T om folket på mtv undrade var han var.

I'll be seeing ya =)



Ovido - Quiz & Flashcards