Alla inlägg den 8 maj 2009

Av odden - 8 maj 2009 20:13



Så har veckan tagit slut. Shit det gick fort. Vad hände?!?!


Tisdag är min tevekväll. Då går tre hela serier som jag följer. Favvo serier.

Men nähä. En liten blixt slog ut comhem. Och ja, jag har comhems teve, bredband och telefoni. Vilket betyder att allt var utslaget hemma hos mig. Kunde inte kolla på teve, surfa på internet (skriva här), ingenting!!

Som tur var så ringde I till min mobil (tack gode gud för mobilen). Så jag låg på golvet och pratade med henne hela kvällen. Quite nice.


På Onsdag var jag och Mogge och kollade på Big Comedy på Cirkus.

Inte för att vara den, men det var jävligt kul. Fan va jag garvade. Lennie Norman och Peter Wahlbeck var roligare än jag trodde. Trodde aldrig att jag skulle garva till Peter "für alle" Wahlbeck. Men han var kul. Kvällens bottennapp, var Petra Mede. Jag tycker hon är rolig. Men inte här. Forcerade skämt som inte var roliga. Och det märktes. Ingen garvade. Jobbigt. Men annars, en kanon kväll.


Sen var det torsdag. Skulle träna, käka, skriva här om Big Comedy och ringa I. Jag kom hem, satte mig i soffan för att dricka en shake innan träningen.........och somnade. Ja, det var min kväll. Vaknade upp och kände mig sådär helt vilsen.

Detta är andra gången på kort tid som detta händer. Och jag som har så svårt för att sova. Fast det är väl just därför. Fan vad jag har sovit dåligt de senaste månaderna. Jag staplade mig upp ur soffan, borstade tänderna och gick och la mig. Och då vaknade jag. Så är det alltid. Jag kan sova en halvtimme i soffan på kvällen och sen ligger jag vaken hela natten.

Så jag låg och pratade i telefonen med I istället. Hon hade gjort exakt samma sak. Somnat i soffan och hade nu vaknat.


Och nu är det fredag.

Mina planer i helgen har fallerat. Så nu sitter jag här och har inget att göra i helgen. Börjar få panik. C'est tragique (shit va felstavat!!!!)


Här skulle nu en redogörelse för mina helgplaner beskrivas..........

Ja, så var det klart.


Ha det gott, gott folk!




Ovido - Quiz & Flashcards