Alla inlägg under oktober 2008

Av odden - 14 oktober 2008 20:54



Ännu en liten kortfilm med Will Ferrell


Enjoy motherfuckers!!!!!



See more Will Ferrell videos at Funny or Die
Av odden - 14 oktober 2008 20:46



Jag vet att ni har suktat efter den.

Och här kommer den.


Tom Cruise is a cock-block Part 2



See more funny videos at Funny or Die
Av odden - 14 oktober 2008 20:40



Det är presidentval i USA.

Både demokraterna och republikanerna försöker locka till sig kändisar som öppet stödjer dem. Miljoner spenderas på reklam filmer.

Men ingen kan väl sälja en president som Hayden Panettiere :-)




See more Hayden Panettiere videos at Funny or Die
Av odden - 13 oktober 2008 23:01



Så trött

Men jag kan inte sova

Tankar snurrar i mitt huvud

Runt, runt, runt, runt, runt, runt


Ni som läser min blogg vet kanske vad det är jag tänker på.

Detta måste sluta! Fattar inte varför jag inte kan göra det.

Det här gynnar ju ingen.

Det gör mig bara sömnlös.

Försöker tänka på annat, och det funkar ju i sådär.... fem sekunder!

Sen är man tillbaka där man började.

Som en centrifug snurrar tankarna runt, runt, runt.

Man blir ju helt snurrig...och klarvaken.

Till skillnad mot i morgon :-(

Känner mig maktlös. Vet inte vad jag ska göra. Så här kan det inte fortsätta.


Nä, får väl göra ett nytt försök att sova...

Wish me luck :-)



Av odden - 13 oktober 2008 20:14



Jag berättade förra veckan att jag köpt en ordentlig visp för att skumma mjölk. Och att jag även köpte hem baristamjölk som är lite gräddigare än vanlig mjölk och lite söt. Perfekt att använda när man gör latte.


Iallafall. Nu har jag äntligen gjort min första latte.

And let me tell you, it was good....


Det var absolut inte min sista, om man säger så.

Ska bli intressant att se vad min mage har att säga om det bara ;-)



Av odden - 13 oktober 2008 19:12



Tjena hopp!


Jag är helt slut.

Kom i säng sent igår, sov dåligt. Åkte till jobbet lite tidigare.

Tog en joggingtur efter jobbet. Tog ut mig rätt bra.

När jag kom hem var jag helt slut i kroppen. Löpningen tillsammans med träningsvärken efter helgen är ingen skön kombination.


God, I'm a wuss :-)


Imorgon ska jag antagligen åka och hälsa på Dirrty och hennes små troll efter jobbet. Kan bli trevligt.

Nu ska jag hänga tvätt och sen softa lite


Peace out y'all :-)



Av odden - 13 oktober 2008 19:00



Här kommer en teaser på Tom Cruise is a cockblocker 2

Håll till godo



See more funny videos at Funny or Die
Av odden - 12 oktober 2008 21:39



Hej allihopa


Så har man kommit hem ifrån tebjudningen.

Det var riktigt trevligt. Det blev inte så många som kom i år.

Men det gjorde inte så mycket. I vanliga fall brukar det det vara fullt med folk och alla får sprida ut sig. Man kan åka hem utan att ens ha pratat med vissa. Nu kunde alla sitta runt samma bord och snacka tillsammans. Very nice.

Sen när jag precis skulle åka hem, så ringde Dirrty och sa att hon var på väg upp. Hon skulle egentligen inte komma, men hon kom iväg tidigare ifrån jobbet så hon chansade och kom förbi. Det var kul att träffa henne igen. Sen var det ju kul att se en hungrig Dirrty slänga i sig scones och kakor tills hon mådde illa ;-)


Nu ska jag gå och lägga mig så att jag får en bra start på veckan. Ska nog ta en löprunda efter jobbet imorgon.


Sov så gött gott folk :-)



Ovido - Quiz & Flashcards