Alla inlägg den 19 december 2008

Av odden - 19 december 2008 21:55


Okej, nu är jag på fjärde avsnittet av Studio 60... Och jag skrattar så jag får ont i magen. Om ni inte har sett serien.....gör det.

Och om ni inte har sett Vita huset.....GÖR DET!!!!!!!!!!


Luv u all=)


Av odden - 19 december 2008 20:38


Holy crap det var länge sen!!!


Har inget att skylla på. Inga trasiga datorer, ingen storm i ett förhållande, inga skador på min kropp som gör att jag inte kan använda mina fingrar.


Iallafall.

Vad alla kanske inte vet är att min absoluta favorit serie någonsin är Vita huset. Följer många tv-serier, har alltid gjort. Allt från komedier till drama. Men vita huset har den perfekta mixen av humor och drama. Det var aldrig en stilla stund. Folk sköt ur sig fyndiga repliker höger och vänster. Just nu sitter jag och kollar på Studio 60 on the sunset strip. Det är av skaparen Aaron Sorkin, skaparen av Vita huset.

Och fan va rolig den var de första avsnitten. Hela första säsongen var bra, men speciellt de första avsnitten var guld.

Så jag sitter här med ett glas vin och skrattar så jag får ont i magen.



Ovido - Quiz & Flashcards