Alla inlägg den 20 december 2008

Av odden - 20 december 2008 15:53


Puh


Då har man sprungit omkring i stan och letat julklappar... för andra gången den här veckan. Men den här gången gick det bättre.

Tror faktiskt att jag är klar =)


Har även köpt nytt omslagspapper och band. När jag kom hem så blev jag lite osäker på om papperet kommer räcka, så det blir lite spännande.


Men som sagt. Jag tror att jag är klar. Så stressen och ångesten är över för detta år. I vanliga fall brukar jag vara ute tidigt med julhandlandet för att slippa all stress. Men i år har det varit så mycket med jobbet att jag har inte haft tid eller ork att varken tänka på julklappar eller inhandladet av dem.  Så.... a weight off my shoulder.


Nu hänger jag i soffan med en latte och bullar och slötittar på skidskyttet. Sen ska jag nog slå in skiten så att det är klart.


Chingeling =)



Ovido - Quiz & Flashcards