Alla inlägg den 26 december 2008

Av odden - 26 december 2008 22:46



Jaha.... Då var julen över dårå.


Mycket stress... mycket ångest... å sen passerade den relativt snabbt.. som vanligt.


Julafton blev väldigt trevlig. Alltid kul att fira julafton med familjen. Dom är lite knäppa, men rätt underhållande.

Det blev det vanliga, Kalle Anka tittande, julbord och julklappsutdelning.

Förra året började vi traditionen med en jultomte som delade ut klapparna, vilket blev en hit hos kottarna.


Sen blev det party med Dirrty och hennes vänner. Det blev alldeles för mycket alkohol och alldeles för mycket singstar. Att jag ger mig in i det där varje år är ju tragiskt, och antagligen lite komiskt för alla som är med.


Jag är rädd att allt för mycket blev förevigat på film denna kväll. Något som alla andra kan skratta åt och något att mobba mig med. Tack P för den.

Fan, jag ska nog inte dricka, sa han med ett vinglas i handen ;-)

Jag tackar Dirrty och hennes vänner för en mycket trevlig kväll.


Iallafall...

Det slutade med en övernattning hos morsan, där jag umgicks lite med henne dagen efter innan jag åkte hem med en rejäl baksmälla.


Idag  har jag tagit det lugnt och laddat batterierna. Det behövdes efter den senaste tidens stress och dåliga sömn.

Skulle kanske ha träffat L ikväll, men jag har pratat så mycket med henne i telefon de senaste dagarna, att jag kände att jag klarade mig utan.


Vi får se vad som händer imorgon. Kanske ligger jag å kollar på skidåkningen på teve. Eller så sticker jag ut och fotar lite, jag vet inte. Kan bli att jag träffar L också, vi får se.


Sitter å kollar på Lasse Winnerbäcks dokumentärfilm "Solen i ögonen". Jävligt sköna livenummer. Ledsen att jag missiade honom i somras. Nästa gång han spelar i stan, ska jag gå och se honom.





Ovido - Quiz & Flashcards