Alla inlägg den 21 december 2008

Av odden - 21 december 2008 20:11


Då har man tränat, duschat, dammsugit och ätit middag. Väntar med toalettskurandet till imorgon.


Känner mig aningen trött. Vore skönt om jag kunde få en bra natts sömn.

För jag vet att det inte kommer att bli det de närmaste dagarna.

Ser fram emot emot julen och några dagars ledighet.

Vet inte vad jag ska göra under de dagarna (förutom julafton).

Är sugen på att ha en tema dag framför dvd:n.

Typ alla Gudfadern filmerna, eller Bourne filmerna, eller kanske ett Tarantino tema. Vi får se.

Skulle även vilja hitta på någonting. Vet inte riktigt vad... men något.


Japp. Det får vara det. I'm signing of for tonight.


Ha det så bra alla, så ses vi senare.


Bye...



Av odden - 21 december 2008 16:16



Jaha, då har man slagit in alla julklapparna =)


Jag stod och slog in klappar till klockan tio igår kväll.

Var helt förstörd när jag var klar. Jag hade helt glömt bort att äta middag, så jag bara skakade. Så jag satte mig i soffan och tryckte i mig några mackor. Detta gjorde att jag kom isäng rätt sent. Har även sovit alldeles för lite de senaste dagarna, så jag började känna lite panik. Man vet ju hur mycket det kommer vara på jobbet dagarna före julafton, så det skulle vara skönt att vara utvilad.


Imorse vaknade jag klockan sju. Jag gick upp och började plocka undan. Har haft så jävla trångt i garderoben, så jag har haft en massa kläder liggandes på sängen.

Jag började att rensa bland jackorna. Det resulterade i tre storkassar ner till källaren. Sen kunde jag börja få in tröjor och t-shirts i garderoben.


Efter det fick jag snabbt i mig frukost för att sedan åka till jobbet för att göra lite beställningar. Där var det totalt kaos, vilket fick mig att bäva inför imorgon.


Nu har jag kört ett par omgångar med tvättmaskinen, fikat till skidskyttet och ska nu försöka samla ork till träning. Jag känner mig väldigt seg, samtidigt får jag inte tappa det här nu......igen.

Efter det blir det nog lite städning av badrummet.

Finns det något roligare att göra på sin fritid än att skura toaletter... nä, jag tror inte det (ironi).


Vi höres =)


Ps. Fan va kul med lite sol idag. Det var ju evigheter sen man såg sådant ljus. Jag öppnade dörren till köket imorse och blev helt blind av det starka gula ljuset. Fantastiskt =)


Ovido - Quiz & Flashcards