Alla inlägg den 14 april 2008

Av odden - 14 april 2008 18:45


Hello folks!


Det var inte kul att jobba idag. Hela kroppen har värkt hela dan. Så täppt i näsan att jag knappt kunnat andas. När jag började med de tunga lyften och jobbade i kylen längtade jag hem till sängen. Fan va patetisk man är när man är sjuk.


Men jag får se det från den ljusa sidan. Det var otroligt vackert ute när jag gick hemifrån i morse. Frosten som glimrade i den stigande solens strålar. Som en vacker.........höstdag :-)




Av odden - 14 april 2008 05:19


Jaha. Nu var det dags att göra sig iordning och åka till jobbet.


Jag var duktig. Jag gick och la mig strax efter nio igår. Lyckades somna rätt snabbt. Det märkte jag då jag vaknade klockan tio. Jag lyckades somna om, vaknade igen vid tolv. Somnade igen, vaknade halv två och har varit vaken sedan dess. Man skulle kunna säga att jag är rätt trött.

Och jag har inte direkt blivit friskare heller. Det värker i hela kroppen.


Nä, nu måste jag gå och borsta tänderna. Ha det bra allihopa.




Ovido - Quiz & Flashcards