Alla inlägg den 2 september 2008

Av odden - 2 september 2008 20:18



I mitt förra inlägg, skrev jag att jag kände syntaren som uppträdde på festen igår. När jag jobbade i hötorgshallen för en massa år sedan så jobbade jag ihop med Marie som jag kom riktigt bra överens med. Vi blev som syskon och vi umgicks väldigt mycket. Under den tiden så träffade hon Frankie boy (syntaren). Så det blev ju så att vi umgick väldigt mycket allihopa.


Nu har jag inte träffat Marie på väldigt länge. Men efter att jag snackade med Frank igår, så ringde hon upp mig idag. Vi snackade i över en timme och bestämde att vi ska träffas efter jobbet imorgon. Kommer att bli skitkul.

Har saknat henne faktiskt. Som sagt, var var som syskon.




Av odden - 2 september 2008 19:24



Så var det firma fest igår.


Det började med ett par timmar information om företagets framtid och sedan lite peptalk från en livscoach. Det var inte så tråkigt som det låter. Komikern Jan Bylund hade hand om allt och coachen var rätt rolig. Nu var han ju iofs göteborgare, så det mesta han sa lät roligt. Ja, jag är en typiskt 08:a som har förutfattade meningar om allt och alla.


Efter det blev det drinkar och väldigt god buffé. Sedan framträdde Eric Gadd och Lena Ph. De var riktigt bra. Sen blev det ett coverband där jag kände killen som spelade synt. Vi har inte setts på flera år. Inte sen hans bröllop faktiskt. Så nu har jag stått på ännu en scen (inte fått ta emot publikens jubel den här gången dock). De rockade på riktigt bra faktiskt.


Man kan säga så här, det var rätt tungt när väckarklockan gick igång 05.30 imorse. Åh vilken morgon jag hade sen. Men det är en annan historia..


Ha de gött...



Ovido - Quiz & Flashcards