Alla inlägg den 4 september 2008

Av odden - 4 september 2008 19:03



Så var det dax att träffa Marie och Frank igen efter många år. De har bytt sin lägenhet på söder till en villa i Kärrtorp och deras son Hannes på tre år har hunnit bli tolv(!). Men de har även fått en dotter Ida som är fyra år gammal.


Jag undrade lite hur det skulle bli att träffas igen efter alla dessa år. Men det var som om tiden stått still. Vi hade det hur kul som helst. Hannes har blivit en skön snubbe och Ida var hur söt som helst. Och när hon skulle gå och lägga sig, så ville hon att vi skulle väcka henne när jag skulle åka hem så att hon kunde säga hej då. Mitt hjärta växte två storlekar :-)

Det blev kanske lite väl mycket vin, men va fan, man lever bara en gång.


Jag tog den sista bussen och det sista tåget hem. Så jag kom i säng fyra timmar innan jag skulle gå upp och jobba. Man kan säga att jag var rätt trött och fortfarande full. Det var inte förrän jag kom till jobbet som baksmällan visade sitt fula tryna. Jag bara längtar efter att gå och lägga mig.

Jag kommer absolut att träffa Marie och Frank snart igen :-)



Ovido - Quiz & Flashcards