Alla inlägg den 5 september 2008

Av odden - 5 september 2008 22:46



Yes, rätt man vann.


Trodde som sagt inte  han skulle vinna. Ens tidiga favoriter brukar ju inte göra det. Vilken jävla pipa den killen har. Han kan bli hur stor som helst. Vinnarna i American Idol brukar lyckas bättre än vinnarna i den svenska versionen.

Sen var det ju extra roligt eftersom den andra David verkligen inte var någon favorit. Så, me happy =D




Av odden - 5 september 2008 17:50



Puh! Så var veckan äntligen över (förhoppningsvis).


Det har varit en hård vecka med mycket på jobbet, många sjuka och ett par kvällar med kanske liiiiite för mycket alkohol.


Mår kanske inte helt okej så jag ska nog ta det lite lugnt i helgen, men någonting ska jag nog hitta på, även om alkohol kanske inte kommer att vara inblandad. Jag får bara inte bli sjuk och vara borta ifrån jobbet just nu.


Ikväll ska jag soft framför teven. Spelade in finalen i American Idol som gick igår. Så nu ska jag sitta i soffan och heja på David Cook, även om jag känner på mig att han inte kommer att vinna. Mesen Archuleta lär väl vinna med sina tråkiga ballader.



Ovido - Quiz & Flashcards