Alla inlägg den 27 september 2008

Av odden - 27 september 2008 21:23



Så träffade jag det gamla fotogänget idag. Kul att träffa dem igen. Och det var kul att se hur mycket de uppskattade att jag kom.

Utan dator så har jag totalt missat de träffar som varit den senaste tiden.


Det var lite kallt dock. Har typ klarat mig med t-shirt under den senaste veckan när jag åkt hem från jobbet, så jag skippade jackan idag. Big mistake!


Det blev bra mycket skönare när vi satte oss ner på restaurangen. Det var den typen av restaurang där den lilla efterrätten gick lös på en hundring. Men det var väldigt gott och vi hade riktigt trevligt.


Var på väldigt gott humör när jag kom hem (och lite lätt alkoliserad). Så jag satte mig ner i soffan med ett glas vin och har börjat kolla på "Sex and the city - the movie.......shit! Det där lät gay.

Whatever. Jag får väl sätta på Death race efteråt. En film med mycket bilmuskler... och kanske lite 12-årig Glenlivet till det :-)


Talk 2 U later








Ovido - Quiz & Flashcards