Alla inlägg den 4 januari 2009

Av odden - 4 januari 2009 20:00



Tjenare alla =)


Så börjar helgen komma till sitt slut.

Sov ut idag (mycket skönt) innan jag käkade frukost.

Eftersom solen sken tog jag med mig kameran ut på en promenad.

Det var rätt nice, men eftersom jag inte har vinterskor så blev mina tår stelfrusna. Dom värkte verkligen på vägen hem.

Efter det blev det latte med hembakade bullar i soffan medans jag tittade på tour de ski. Soft som fan =D


Sen var det dags att göra middag och matlådor.

Så jag slängde ihop en tandoori kyckling. Fan va gott.

Så nu är jag mätt och belåten =)


Hare bra alla =)



Av odden - 4 januari 2009 16:20



Hade inte så mycket till övers för Rihanna's "Umbrella" när den kom.

Men idag råkade jag snubbla över Mandy Moore's version. Tycker faktiskt att den är rätt skön.

Trodden inte jag skulle gilla den låten och trodde verkligen inte att det skulle vara Mandy Moore som skulle få mig att gilla den..... Scary..


Iallafall, här är den.



Ovido - Quiz & Flashcards