Alla inlägg den 28 januari 2009

Av odden - 28 januari 2009 19:55



Onsdag idag. Bara två arbetsdagar kvar. Sköööööööönt =)


Idag var en riktigt skön dag på jobbet. Ingen stress. Allt hanns med i ett lagom tempo. Så jävla underbart. Det har varit så tokstressigt på jobbet det  senaste halvåret, så jag behövde verkligen en sån här dag.


 Igår tog det ett par timmar att komma hem. Vi får tacka den 80-åriga kvinnan som bestämde sig för att gena mellan spåren samtidigt som hon snackar i mobilen för det.


Iallafall. Ska inte gå in för mycket på det. Jag tycker vad jag tycker.


Slängde upp en video igår med Pernilla Andersson. Har ni inte kollat in den, scrolla ner och gör det.

Men jag måste lägga upp en video till. Det är ifrån fadder-galan där hon framförde Olle Ljungströms låt "Jag och min far" med sin pojkvän Dregen. Det är ju så jäääävla bra.

Check it out =)



Ovido - Quiz & Flashcards