Alla inlägg den 24 januari 2009

Av odden - 24 januari 2009 21:40



Dagens citat kommer ännu en gång från min favorit serie "Californication".


"There is no life without love. Not worth having anyway"

    -Hank Moody



Av odden - 24 januari 2009 18:27



Här kommer del tre av Tom Cruise is a cock-block. Kanske den roligaste hittills. Blir så jävla sugen på att kolla på Top Gun =)



Tom Cruise Is A Cock-Block (Part 3) - watch more funny videos
Av odden - 24 januari 2009 15:42



Tjenixen


Jag fick upp ögonen för det här bandet när jag såg dom live i somras. Efter det köpte jag deras platta "When it's over I'll come back again", som jag har spelat rätt flitigt i min ipod.

Nu har dom släppt en ny skiva, "Songs for the fallen apart". Deras första singel därifrån heter "Paint the city black" och jag tycker där är riktigt bra. En sån där låt som man bara blir glad av. Rocka till den här en skön vårdag =)


Har ni inte hört bandet än, gör det.

Här är dom Molotov Jive, med Paint the city black;



Av odden - 24 januari 2009 15:06



Sådärja


Då har man slagit till. Har velat kunna spela så otroligt länge nu, så att jag har väntat så här länge är helt otroligt. Men nu är det dags.

Jag har införskaffat mig en gitarr.


Nu ska det inte bli som förr. Den här gången ska jag inte ge upp. Nu gäller det att inte ha för kort tålamod (inte min starka sida), utan låta det ta den tid det tar. Jag ska fanimej kunna sätta mig ner och dra en låt i framtiden.


Wish me luck =)



Ovido - Quiz & Flashcards