Alla inlägg den 25 januari 2009

Av odden - 25 januari 2009 18:44



Jaha, då var denna dag och med det helgen över.

En händelselös men trevlig dag.

Jag har klinkat på gitarren. Fingertopparna är ömma samtidigt som jag har tappat känseln i dem. Weird...


Jag har även tränat. Två dagar i rad nu faktiskt. Kan vara de enda två tillfällena det här året. Jag är lite osäker. Jag har iallafall tränat alldeles för lite.


Sen har jag fikat samtidigt som jag kollade på skidskytte. Det var latte och paj som slank ner.... mums...=)


Nu har jag lagat käk och matlådor. Det blev Kyckling wok med chili och lime. Och lite nudlar till det. Har inte ätit nudlar på flera år. Gott gott =)


Nu ska jag kolla på en riktigt skön film. Den slog tyvärr inte men är jävligt bra. Den heter Januarimannen. Det är en diger rollista. Kevin Kline har huvudrollen. Alan Rickman (Hans Gruber i Die Hard), Mary Elisabeth Mastrantonio, Harvey Keitel, Danny Aiello, Susan Surandon och Rod Schneider även med.


Ha det bra alla =)



Av odden - 25 januari 2009 16:35



Komikern Jon Lajoie har skrivit en sång till Britney Spears som jag tycker är väldigt vacker.

Kände att jag ville dela med den till er =)



Song for Britney - watch more funny videos
Av odden - 25 januari 2009 10:55



Jaha, så var det söndag.


Låg och drog mig länge idag. Gick inte upp förrän klockan tio.

Jag har precis fått i mig lite frukost bestående av havregrynsgröt, ägg och apelsinjuice...hemmapressad förstås ;-)

Till frullen så kollar jag på körslaget. Har faktiskt inte någon direkt favorit den här gången. Det gör det inte lika spännande, samtidigt så kan man bara sitta och bli underhållen istället, utan att bita på naglarna ;-)


Ska bli en del gitarrklinkade idag på ömma fingrar. Ska försöka träna senare också.


Tjenixen =)




Ovido - Quiz & Flashcards