Alla inlägg den 2 januari 2008

Av odden - 2 januari 2008 18:40


Så var man äntligen hemma då.

Egentligen kom jag hem igår kväll, men då låg jag bara som ett kolli framför tv:n. Jag hade en fantastiskt trevligt nyår. Jag och Lottis åt gott och hade det väldigt mysigt på kvällen/natten. Vi höll på till strax efter fem. Sedan var man på jobbet strax före nio på nyårsdan. Kan ha varit lite trött där;-) 


Gick omkring i en dimma hela dagen. Så när jag kom hem så la jag mig bara på soffan och där låg jag. Jag satte på datorn för att skriva ett inlägg här, men när jag skulle börja skriva så märkte jag hur blankt det var i huvudet. När jag sedan gjorde iordning mig för att sova så blev jag självklart klarvaken. Sedan låg jag länge vaken och lät tankarna snurra runt i huvudet. Så jag var väl kanske inte så pigg idag heller. Men nu har jag kommit hem från jobbet, tränat, ätit och nu är det soffan som gäller.  

Ovido - Quiz & Flashcards