Alla inlägg den 20 januari 2008

Av odden - 20 januari 2008 20:00


Så var denna helgen över. Var på ikea igår med kussen och moster. Det var sjukt mycket folk. Men jag fick hem en massa grejer. Inga roliga saker kanske, men de behövs. Å tack vare presentkortet på tusen kronor som jag fick av mormor i födelsedagspresent, så kostade det mig ingenting. Nice...=) 


När jag kom hem blev det pizza, var så grymt hungrig. softade en stund och sen drog jag till trångsunds värdshus där jag mötte upp Di, Em, Vonne och massen. Man kände sig lite som en loser när man satt på värdshuset en lördagkväll, men det blev rätt kul ändå. Vi var där till stängning sen åkte vi vidare till Vidja där Vonne å Massen bor. Där blev det mer dricka och stereon uppskruvad på max. Blev så jävla full!!!!

ett par timmar så tog Di, Em och jag taxin tillbaka. Jag tog en liten promenad för att nyktra till å gick sedan hem till morsan för att hoppa i säng. Skönt att min säng står kvar där, så man kan slagga över där när man är på den sidan av Huddinge.  

Kom i säng vid sju-tiden så den här dagen blev väldigt lugn. Softade hos morsan hela dan. Men nu är jag hemma, nyduschad å fräch. See ya..  

Ovido - Quiz & Flashcards