Alla inlägg den 18 januari 2008

Av odden - 18 januari 2008 17:55


Så satt man här i soffan igen. Så jävla trött. Har sovit dåligt hela veckan. Har mått väldigt dåligt den sista tiden. Trivs inte alls med livet just nu å bättre lär det inte bli framöver.  

Var å fikade i gamla stan i onsdags med gamla arbetspolare. Kul att träffas å snacka lite igen. Det märktes då tiden bara flög iväg. Vi bestämde att vi skulle käka middag tillsammans nån dag. Ser jag fram emot. Idag ska jag göra ingenting, precis som i går. Svårt att komma igång med träningen när man inte får sova på nätterna.


Imorgon kommer jag förhoppningsvis åka till IKEA med kussen. Är bjuden på middag hos en vän imorgon kväll, men jag vet inte om jag känner för det. På söndag ska jag antagligen fotografera ett par villor för försäljning.  Ska bli intressant.  Men just nu har jag svårt att upphetsad av saker. Ska bli kul att göra vissa saker, men jag blir inte direkt glad för det. Fan det måste vända snart. Ja ja....nu ska jag fortsätta göra ingenting....See ya 

Ovido - Quiz & Flashcards