Alla inlägg den 19 april 2009

Av odden - 19 april 2009 20:25



Idag har varit en lugn och skön dag.


Dagen började med att jag släpade mig till soffan, där jag låg och kollade på formel 1 (tråkigt).

Åt en ordentlig frukost för att sedan springa 10,5 kilometer. Det är lite speciellt att springa på våren. Idag har jag sprungit på nysopad asfalt, grus, gyttja, träsk, is, snö och vanlig löpspår underlag.


Sen fixade jag lite lunch och tog det lite lugnt. Vill ju även bli frisk.

Efter det så lagade jag matlådor för veckan.

Det blev tonfisk, morötter, rotselleri och zucchini i pastasås med ris till.


Sen satte jag mig i solen på balkongen med macbooken och gick igenom musik till mitt träningsfolder. Nu sitter jag med en skål med glass och banan.........mums.... :-)


Är inte frisk ännu (hmm.....undrar varför...). Men jag hoppas på ett mirakel under natten. Imorgon ska jag inte springa en meter.



Ovido - Quiz & Flashcards