Alla inlägg den 26 april 2009

Av odden - 26 april 2009 18:51



Så har man gjort matlådor för nästa vecka.

Det är så skönt att ha det fixat när man åker till jobbet på måndag morgon.

Det blev en hemma bakad pizza. Väldigt gott.

Jag slänger upp en före och efter bild.



Av odden - 26 april 2009 18:23



Detta har varit en bra helg.


Kanon väder har det varit hela helgen. Och det har man utnyttjat till fullo.

Stack ifrån jobbet ett par timmar tidigare i fredags. Mötte upp Em för att sedan dra in till söder. Där hamnade vi på medis. Det var mycket folk, men vi hade tur med sittplatser. Vi satt där ett par timmar, drack och åt för att sedan hoppa på pendeln mot skogås. Där smög vi in på systemet och införskaffade oss en låda vin.


Sen satte vi oss på Dirtys altan och hängde. Under kvällen hade jag och Em väldigt trevliga samtal. Sen efter en stund så kom Dirty hem med nyköpta plädar. Väldigt tacksamt när graderna sakta började sjunka. Sen fortsatte kvällen på samma trevliga vis. Förutom att jag fick alldeles för mycket alkohol i mig.

Hade väldigt svårt att sova pga av illamående.


På lördag mådde jag inte alls bra. Men jag vägrade att ligga inne och tycka synd om mig själv när det var så fint väder. Så jag och Em drog till min moster i Vidja. Där hängde vi på hennes altan och solade. Jag måste erkänna att jag led rätt bra bakom solglasögonen. Hade väldigt svårt att skaka av mig illamåendet. Skitjobbigt. Vilket också gjorde att jag inte var det bästa sällskapet, ber Em om ursäkt för det. Vi passade även på att ta en promenad i solen. Och där på slutet så vaknade jag äntligen till liv. Illamåendet försvann och allt kändes mycket bättre. Sen åkte jag hem för att duscha och byta kläder för att sedan åka in till Snapps för att möta upp gamla arbetspolare.


Idag åkte jag in till stan med Suz. Vi tog en promenad runt Djurgården. Väldigt mysigt. Satt i solen och åt glass och bara njöt av den svenska våren. En mycket skön dag.



Ovido - Quiz & Flashcards