Alla inlägg den 20 april 2009

Av odden - 20 april 2009 20:15



Sitter o kollar på Inför Eurovision song contest.

Svt betygsätter Europas bidrag. Åh fy fan va dåligt det är. Man kan ju bara sitta o garva åt de fantastiskt pinsamma bidragen. Man undrar ibland om länderna menar allvar när de skickar sina bidrag.

Ja ja...kul är det iallafall =)


Här är ett smakprov. Detta är Tjeckiens bidrag. Skulle kunna tänka mig att videon är en Beastie boys inspiration (hoppas jag iallafall), annars är det riktigt illa!!





Av odden - 20 april 2009 19:55



Så har jag blivit medlem i pixbox.

Tänkte tömma mitt minneskort för att se om jag hade några sjyssta bilder att ladda upp. Det var ett tag sen jag använde kameran. Har inte haft någon vacker kvinna att fota........he he ;-)


Iallafall.

Men jag kan inte hitta minneskortläsaren!!!!!!!!!!!!

Vilket betyder att jag inte kan ladda upp bilder till datorn =(


Har letat överallt!!!!!!!!

Får väl göra det en gång till =(

Av odden - 20 april 2009 18:24



Illa illa

Tjejerna spöade oss. Iallafall i Sverige.

Får trösta mig med att totalt i världen så vann killarna rätt överlägset.

Vilket måste betyda att svenska tjejer är världens bästa tjejer :-)


Så GRATTIS ALLA TJEJER!!!!!!


Det var skönt att slippa springa idag iallafall. Även om man kände suget lite när solen sken. Min förkylning är nästan borta nu. Känner bara lite i halsen (bränner som fan).




Ovido - Quiz & Flashcards