Alla inlägg den 17 april 2009

Av odden - 17 april 2009 21:01



Jaha, så kände man sig mycket bättre igår kväll. Nästan frisk..... om man får överdriva lite =)

 Så jag satt där lite små nöjd och tänkte att i morgon, kommer jag nog kunna ta mig en joggingtur.


SÄLLAN HOSTAR HACKSPETTEN!!!!!!!!!!!


Sov lite dåligt inatt (japp, inget nytt under solen) och mådde minst sagt sämre när jag stapplade mig upp ur sängen klockan 05:15.


Jag knaprade piller under dagen för att klara mig igenom arbetsdan. Ändå så värkte det i hela kroppen.

Jag började få panik. Är så jävla trött på att lida genom dagen på jobbet, för att sen bara åka hem och ligga i sängen och försöka bli frisk.


Så när arbetsdagen tog slut, bytte jag om till träningskläder och stack ut och sprang 5 kilometer.

Nu sitter jag i soffan och dricker vin.

Så jag lär väl inte komma upp ur sängen imorgon.


Fast som det känns nu, så skulle jag vilja göra nåt kul i morgon.



Ovido - Quiz & Flashcards