Alla inlägg den 18 april 2009

Av odden - 18 april 2009 20:18



Och här kommer det andra löpet som jag gjorde direkt efter



Av odden - 18 april 2009 20:08



Måste posta dagens löpning.



Av odden - 18 april 2009 17:22



Så la jag då förkylningen åt sidan och sprang 10 kilometer.

Jag började med 5 km men jag kände att jag hade lite ork kvar i kroppen, så jag sprang 5 km till. Vi får väl se hur smart det här var. Men det kändes väldigt skönt för stunden. "Immediate satisfaction"!!!



Av odden - 18 april 2009 13:06



Hejsan svejsan


Idag blir en lugn dag. Låg och drog mig till nio i morse. Sen har jag käkat frukost och softat i soffan. Jag har designat lite löparskor på Nike. Det var rätt kul. Blev rätt nöjd med resultatet oxå. Designade två skor, som matchar mina löparkläder. Synd att man inte har råd med dom bara =(


Ska nog snart ut och springa en stund. Måste dra mitt strå till stacken här den sista helgen. vi måste ju slå tjejerna. Efter det ska jag nog ta det lugnt igen. Måste bli frisk. Mår rätt kasst fortfarande.