Alla inlägg den 4 mars 2008

Av odden - 4 mars 2008 16:00


Fan va skönt


Var på utbildning idag. Skulle sitta där till klockan tre borta i Solna. Men vi blev klara lite tidigare.

Så jag åkte och hämtade min underbara väska som jag lämnat in på lagning. Kom hem klockan tre. Fan va skönt. Och underbart väder har vi också.

Nice dag=)


Nu ska jag äta och sedan kommer jag träna lite.

Av odden - 4 mars 2008 04:49


Fan va jag är trött.

Vaknade kl. tre...Låg och vred mig i sängen i en timme sen gav jag upp.


Sitter i soffan och kollar på film och käkar mackor. Har fått en sån här skön frossa av tröttheten. Ska sitta på utbildning hela dan. Det lär ju gå bra. Gissar att ingenting kommer att fastna...


Fan va trött jag är....


Min fantastiska Adidas väska gick sönder förra veckan. Lämnade in den hos en skomakare igår. Ska hämta ut den idag, hoppas att den gick att rädda.


Fan mitt huvud värker....


Okej, jag har inget vettigt att komma med....I'm signing off..


Just det, kan lägga upp en bild på min kusses unge, Linnea.

Ovido - Quiz & Flashcards