Alla inlägg den 26 mars 2008

Av odden - 26 mars 2008 20:33


Sitter här i soffan och kollar på "so you think you can dance". Än så länge rätt okej. Det enda oroande är att tre dansare som gick vidare igår var personer som var med i floorfiller. Och kvalitén på dansen i den serien var ju inte speciellt jättehög.  Vi får se hur det går. Jag är inte besviken än iaf.


Dagen har väl varit sådär. Flutit på som vanligt. Känner mig fortfarande lite hängig. Vågade inte träna idag heller. Får se om det kanske går imorgon, är så sugen. Känner mig lite......ja, menlös.

Som det här inlägget ungefär. har egenligen inget intressant att säga idag. skulle vilja hitta på något i helgen, vad vet jag inte.


Läger upp nån bild på när jag bakade på jobbet i morse. Det blev kanske inte de finaste wienerbröden, men va fan. Dom smakar säkert gott.


Ska försöka komma med nåt mera intressant till nästa inlägg.


Sayonara!


Ovido - Quiz & Flashcards