Alla inlägg den 5 mars 2008

Av odden - 5 mars 2008 22:20


Som en tradition så måste jag lägga upp även det senaste uppträdandet från Björn Gustafsson och melodifestivalen. Fan va bra han är.


"Vad får jag allt ifrån.....glöggen!   Fan va bra=)

Av odden - 5 mars 2008 21:28


Att se någon och genast känna hur det spritter till i kroppen


Få ögonkontakt och känna att man tappat förmågan att andas


Ett léende och hjärtat hoppar till


Att närma sig varandra...sakta, utan att kunna bryta kontakten med hennes ögon


Åh hennes ögon


En lätt beröring.....elektricitet


Hennes doft


Jag tappar andan igen


Hon skrattar till


Detta underbara skratt


Du har aldrig känt dig så levande


Hon tar min hand och leder mig till skuggan under trädet


Vi sätter oss ner


Vi pratar


Skrattar  


Förlorar oss i varandra


Vi tappar bort tiden


Världen snurrar runt


Jag önskar att det aldrig skulle ta slut


Det är då jag vaknar......




hmm

Av odden - 5 mars 2008 21:16


Känner att nånting behöver hända.

Vet inte vad riktigt vad. Nånting som inte tillhör det vardagliga.

Nånting som sticker ut. Nånting som får mig att känna, att det är värt det iaf.

Det behöver inte vara något stort. Bara någonting.......


Försöker själv komma på vad det skulle kunna vara. Men jag vet faktiskt inte. Nånting oväntat. Nånting kul. Bara nånting.......


Vi får se.........=)

Ovido - Quiz & Flashcards