Alla inlägg den 23 mars 2008

I

Av odden - 23 mars 2008 19:55


Shit va jag är sliten.


Har kommit hem ifrån mormor och påskfirandet nu. Det var kul. Mycket god mat. Först sill och potatis. Därefter köttgryta och sen fika med glass. Man kan säga att jag blev proppmätt. Plus att jag fick med mig mat hem :-)

Men all mat stoppade mig dock inte från att plocka fram nacho chips och guacamole när jag kom hem. Gott gott...


Men nu är jag sliten. Jag har huvudvärk, ont i kroppen och frossa. Så nu gäller det att jag blir frisk under natten, för klockan 06.45 imorgon bitti åker jag till jobbet.

Nu ska jag kolla på Josh Hartnett's nya vampyrrulle 30 days of night.


Vi höres.

Av odden - 23 mars 2008 11:50


Alright, äntligen dax för påskägg :-)


Låg och drog mig imorse. Sen blev det frukost, träning och påskäggsfixande. Och ja, jag har fortfarande en "släng" av influensa :-)


Nu bär det av till mormor för lite påskfirande, god mat och kanske nåt ägg :-)


Ha det bra alla.

Ovido - Quiz & Flashcards