Alla inlägg den 21 mars 2008

Av odden - 21 mars 2008 20:05


Så var det långfredag.

Till skillnad mot alla andra jag känner så har jag jobbat idag. Är ledig lördag och söndag, sen jobbar jag på annandagen igen. Nu är det inte synd om mig. Inte alls.  Lördag och söndag räcker gott och väl. Plus att jag tjänade dubbelt idag och även på måndag. Det är bara att tacka och ta emot.


Det jobbiga är att jag har fått influensan.

Fick en helt natt sömn för första gången på två veckor natten till igår. Det är klart att det är då man vaknar sjuk. Det värker lite i kroppen om man säger så. Men jag lär väl överleva det också :-)


Imorgon ska jag städa lägenheten på förmiddan för att sedan få lite sällskap under resten av dan och kvällen. På söndag blir det påskfirande med familjen. Alltid lika trevligt. Nånstans där ska jag bli frisk, men det ordnar sig nog ;-)


See ya!


Just det, lite bilder också.

Den första visar vad jag vaknade upp till i morse. Solen som kommer upp och bryter sig fram genom molnen. Nice :-)


Den andra och tredje visar hur jävla öde det var imorse när jag stod och väntade på bussen. Det enda som fattades var tårpilar som rullar fram över gatorna. Och kanske en ensam byracka som strövar omkring.

Ovido - Quiz & Flashcards