Alla inlägg den 24 mars 2008

Av odden - 24 mars 2008 21:53


Så efter noga övervägande med plånboken så har jag då bestämt mig för att beställa lite kläder. Ett par snygga Freeman Porter jeans och ett par sjyssta skor.

Så vad händer när jag ska beställa?!?!?!


Jo både jeansen och skorna är självklart slut!!!!!!!!!!!!!!!!!


FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!!!!!!!


Hatar världen!!!  Såååå jäääävla tyyypiskt!!!!!!!


Det står ingenting om när de förväntas in på lager eller nåt. Fuck!!


Får ringa dom imorgon.

Nu vill jag bara in till stan och tröst shoppa.


Fan oxå!!!


Nu går jag och lägger mig.

Av odden - 24 mars 2008 17:14


Så var den här påsken till ända. Det gick ju undan det där. Nu jobbade jag iof långfredan och idag, but still...


Ta mig tusan om inte min influensa försvann under natten. Så gott som iaf. Så ska jag nog träna lite och sen äta tacos till middag. Sugen på att spela lite Need for speed-hot pursuit efter det. fått inspiration från Em och Dirrty som spelade det igår. Vi får se. Jag kommer iaf inte missa "so you think you can dance scandinavia". Även om det med största sannolikhet kommer att bli en besvikelse efter att ha sett originalet. Precis som med idol. Jag menar, vad är programmet utan Nigel's flin och Mary's skrik. Sen har de så mycket fler dansare att välja på där. Kvaliten är högre. Kolla bara på Floorfiller. Inte kommer vi att få se "sex" på audition heller:-)

Hoppas dom har satsat lite pengar på det bara, så det inte ser så jävla billigt ut. Fast det lär vi inte se förrän veckofinalerna...spännande...


Ha det bra alla

Ovido - Quiz & Flashcards