Alla inlägg den 4 februari 2008

Jo

Av odden - 4 februari 2008 17:35

Så har ännu en måndag förlöpit.

Jobbet har väl varit som vanligt. Stressigt men ingenting man inte klarar av. Stackars Lottis, vars ena son fick kräksjukan i fredags. Fick ett samtal ifrån dagis om att hennes andra son hade fått kräksjukan nu. Inte roligt.


Har inte lyckats skaka av mig förskylningen ännu. Kände mig faktiskt sämre under dagen idag än vad jag gjorde igår. Så det blir ingen träning idag heller. Istället blir det superbowl till lite potatisbullar med rårörda lingon och rivna morötter till. Yummi=)           See ya

Av odden - 4 februari 2008 05:37

Jaha, så var det en ny vecka. 


Fan va trött jag är. Skulle gärna sovit lite till. Har sovit dåligt inatt. vaknat flera gånger. Första gången jag vaknade så tänkte jag, hoppas jag inte ska upp än, jag är inte redo. Andra gången så hoppades jag att det var dags att gå upp, för det skulle betyda att jag hade fått sova nästan hela natten. Fjärde gången jag vaknade, började jag bli lite irriterad.


Sen när väckarklockan väl gick igång, så var jag bara hur trött som helst. Men det är bara att gilla läget och åka till jobbet. Hoppas alla får en trevlig dag. See ya 

Ovido - Quiz & Flashcards