Alla inlägg den 8 februari 2008

Av odden - 8 februari 2008 19:55


Satt här i soffan och försökte slappna. Men efter en stressig vecka på jobbet var det svårt. Till slut bestämde jag mig för en dusch. Sagt och gjort, jag hoppade in. Bestämde mig direkt för att verkligen passa på att njuta. Så jag satte på riktigt varmt vatten på en gång. Annars brukar jag vänta till på slutet efter att man har tvålat, schamponerat och sköljt.


Men inte nu inte. Nä du, här skulle njutas och slappnas av. Så jag började med att bara stå och slappna av i typ tio minuter i det kokheta vattnet. Det var ingen varmdusch, det var mera ett ångbad. Så jävla skönt.


Så nu är man nyduschad, nyrakad och totalt avslappnad=)


See ya! 

Av odden - 8 februari 2008 18:16


Så var man hemma. Borde städa, men jag orkar fan inte. Har väl varit en mindre rolig dag på jobbet. Vet inte om jag klarar av att jobba tillsammans med L. Mitt hjärta blir krossad varje dag, om och om igen.

Ska nog bara softa och ta det lugnt.


Imorgon ska jag åka till jobbet på förmiddan och hålla L sällskap. Jag vet, I'm a putz. Hon jobbar med en tjej som precis har börjat och är inte den roligaste personen direkt. Hon säger ingenting och håller sig bara för sig själv. När L fick veta detta så blev hon inte glad direkt. Så jag sa att jag kunde komma över och hålla henne sällskap. Har ju inget bättre för mig. Förutom att städa och träna.

Egentligen behöver jag bara vara där till tolv, sen börjar nästa person och hon är mycket roligare att jobba med. Men jag har varit där på lördagar förut, och jag lär ju inte komma därifrån klockan tolv om man säger så.


Efter det sticker jag till Dirrty. Där kommer vi sitta ett gäng och äta lite gott, dricka lite gott och kolla på melodifestivalen. Kommer bli mycket roligt=)


Så jag lär väl inte komma hem förrän på söndag, om det går som det brukar. Ser fram emot imorgon=)


See ya


Av odden - 8 februari 2008 05:44

Så var det bara en dag kvar av arbetsveckan. Är så jävla trött. somnade i tid igår, runt tio. Men sen vaknade jag vid två och hade skitsvårt för att somna om. Kommer att bli stressigt som fan på jobbet oxå, fast det är bara skönt, då går tiden fortare=)  Fredag, men inga planer.

Måste nog stanna hemma ikväll och storstäda. Antingen åker jag hem till Dirrty imorgon eller så kommer folk över till mig. Och här ser för jävligt ut. Har verkligen låtit hemmet förfalla de senaste månaderna, inte bra.  Så man vet vad man har att se fram emot ikväll=(

Ovido - Quiz & Flashcards