Alla inlägg den 10 februari 2008

Av odden - 10 februari 2008 20:04


Bästa på melodifestivalen  

Av odden - 10 februari 2008 18:12


Då var helgen över dårå.


Gick upp rätt tidigt igår. Åt frukost och styrketränade lite. Gick hemifrån kvart över nio och var framme på jobbet klockan tio. L var väldigt glad att se mig, så hon slapp vara ensam med Madde. Var där och hjälpte till till klockan tre. Det var rätt trevligt faktiskt. Men som vanligt så kändes det jobbigt när man partade från L. 


Efter det åkte jag hem snabbt och hämtade TP:et 90-tal, och sen drog jag till Dirrty med väskan full med alkohol.

När jag kom dit drog jag till affären och handlade lite gott till kvällen. Sen satt jag, Dirrty och Em och åt lite mat. Sen kom lite mer folk och det bars fram dipp, chips, morötter, gurkstavar och salta pinnar och förstås en massa dricka=)


Sen var det dags för melodifestival. Shit va den var dålig. Det var riktigt mediokra låtar. Det hela räddades dock av Luuk och Björn Gustavsson. Fan va den killen är rolig.


När den var slut så ringde L. Butiken hade blivit rånad med en man med yxa. Självklart när chefen är bortrest. Så fort hon åker iväg så händer det alltid nåt. Kylar eller frysar pajar och nu rån. Jag fortsatte att festa natten lång, men det var svårt att släppa loss. Tänkte på jobbet hela tiden. Kom i säng vid sex tiden. Klockan tio ringde de från jobbet och ville jag skulle komma och jobba. Så jag hoppade upp ur sängen, kände att det snurrade till lite och hoppade in i duschen. Var på jobbet klockan elva. På eftermiddan så satte sig jag och chefen (som hade åkt hem från fjället) ner  och pratade med de två tjejerna som blev rånade. Sen pratade vi en kille från securitas om säkerhet. Som tur är har vi Safepay, så killen fick inte med sig några pengar. 


Kom hem runt fem. Köpte med mig pizza. Vill gärna ha matlåda med mig imorgon, men har ingen ork att fixa någon. All mat ligger i frysen och jag orkade inte gå och handla eller laga något. Måste erkänna att jag är lite trött. Hade verkligen velat titta på lägenheten som var på visning idag, men det är en visning på tisdag också. Måste bara komma till banken också, så jag vet hur mycket jag kan ta i lån. Spännande. Nu ska jag softa lite, kolla på lite skidskytte som jag har spelat in. Sen ska jag lägga mig tidigt.


See ya 


Ovido - Quiz & Flashcards