Alla inlägg den 7 februari 2008

Av odden - 7 februari 2008 18:17

Jaha, där sket sig träningen.


Skulle bara få i mig lite innan jag började träna. Skulle kolla klart på ett vita huset avsnitt under tiden och nu är jag helt fast. Kan bara inte sluta titta, precis som igår natt. Jag bara älskar den serien. Spelar ingen roll hur många gånger jag ser om den, sitter bara fastnaglad och asgarvar. Love it.

Så nu vet jag vad jag kommer att göra den närmsta tiden;-) 

Av odden - 7 februari 2008 17:06

Då var man hemma igen efter ännu en arbetsdag. Den har varit helt ok. Har jobbat med bra människor. Det gick till och med bra att jobba med L idag. 


Mådde skitkonstigt hela förmiddan. Mot lunch var det inte alls bra. Nu talar jag inte om min förkylningl jag har. Har haft problem med magen på sista tiden. Men det här var lite annorlunda. Helt funky. På lunchen blev det ännu värre. Mat var kanske inte den bästa idén just då, men vad gör man. Ett tag trodde jag att jag skulle kräkas. Katrin som jag åt lunch med tyckte jag skulle gå hem, men sånt har jag svårt för. Jag var ju inte sjuk, bara mådde konstigt. Kan ju inte gå hem ifall att, liksom. Men efter lunchen sen så blev det sakta bättre, tack och lov. Så nu är det bara förkylningen kvar.


Och då var vi där igen...jag är ju så sugen på att träna, samtidigt som jag vet att jag borde ta det lite lugnt nu. Men va fan. Klart jag ska träna lite=)


See ya 

Av odden - 7 februari 2008 05:37

Fy fan va trött jag är.  Gick och la mig tidigt igår. Kände att jag ville vara utvilad och frisk idag. Ville inte somna deppig, så jag använde det enda botemedlet som alltid gör mig glad. Vita huset. Japp, jag är knäpp. 


Jag matade in säsong ett, disk ett, valde play all och la mig. Problemet är att jag ligger bara och garvar vilket gör det ganska svårt att somna. Så där låg jag i några timmar innan jag somnade. Sen vaknade jag på natten av mardrömmar och kunde inte somna om. Jag mår verkligen inte bra psykiskt just nu. Lite jobbigt faktiskt.


Nu ska jag äta upp min gröt och sen åka till jobbet, där jag ska torteras lite till. Japp, L jobbar idag.    See ya 

Ovido - Quiz & Flashcards