Alla inlägg den 23 februari 2008

Av odden - 23 februari 2008 21:21


Detta geni!!!


Ja, jag pratar om Björn Gustafsson.

"Du är brödet jag vill lägga korven i", det är så man baxnar.

"Du är bättre än Die hard 2". Det finns ingen bättre!!

hmm

Av odden - 23 februari 2008 20:27


Ska man älska eller hata  BWO's bidrag...........?


Svårt att säga, men en sak är säker....Kläderna var INTE bra....i sann schlager anda. Kommentera gärna. Är jag helt fel ute eller?


Hipp hopp

Av odden - 23 februari 2008 17:26


Jaha. Hann precis ut till Djurgården, när vi bestämde oss för att åka till moster i Vidja istället. Kev fyller 4 år och han skulle få en fyrhjuling hos dem. Detta kunde man inte missa. Så vi tvärvände och tog oss dit. Där satt alla i solen och jäste.


Fyrhjulingen var hur cool som helst. Kan komma upp i 60 km/tim. Riktigt kul att åka=)


Även om Em nog hade roligast. Em o Dirrty...


Nu sitter man hemma och inväntar melodifestivalen med godis och allt som hör till. Imorgon ska vi till Di och fira Kev's födelsedag.


See ya!

Av odden - 23 februari 2008 07:57


Jag har bestämt mig för att ändra inställning. Börja se positivt på saker igen. Har tyckt synd om mig själv alldeles för länge. Vältrat mig i olycka. det är över nu. Det var igår, idag är idag.

Egentligen bestämde jag mig redan i måndags. Och det har gått rätt bra. Har haft ett par svackor, men allt som allt, har jag haft en mycket mer positiv inställning.

Så nu är det bara att köra hårt!!!


Idag är det lördag. Fan va skönt. Inga direkta planer. Skulle träffa polare men det sköts upp till nästa helg. Fixa present till Kev bara.

 Ut i solen ska jag iaf. Det är säkert. Ut i sol och blåst=)

Men först ska jag träna.


Ha det bra så länge.....See ya!




Ovido - Quiz & Flashcards