Alla inlägg den 5 februari 2008

Av odden - 5 februari 2008 20:55


Fan va nice.


Har suttit på två biljetter till Fredrik Lindströms show "Svenskar är också människor" sen i höstas. Har väntat med att fråga någon om de vill följa med.


Men nu har jag kommit på vem jag ska fråga. Min kusse Dirrty förtjänar verkligen att få komma ut och ha lite kul. Hon har haft det jobbigt den sista tiden. Frågan var bara om hon ville, var barnledig och inte hade andra planer.


Sagt och gjort...Jag frågade om jag fick bjuda henne på middag och Fredriks show. And guess what. Hon ville och hon kunde=) SWEEEEEEET.......


Fan va kul. En helkväll med min favoritkusse är aldrig fel.     See ya

Av odden - 5 februari 2008 17:21


Japp, nu är jag trött på det här. Kan inte sluta må dåligt. Önskar att jag kunde glömma henne, men det kan jag inte. I och för sig svårt när man träffar henne typ varje dag. Fan också!!!! Hur i helvete hamnade jag i den här sitsen. Hata, hata... 


Sen blir jag inte av med förkylningen. Är så täppt på natten att jag inte kan sova. Och eftersom jag inte kan sova så blir jag inte frisk. Moment 22. Nu orkar jag inte längre, känner alldeles för mycket frustration. Kan inte bara sitta här och låta tankarna snurra. Nu ska jag träna!!   See ya 

Av odden - 5 februari 2008 05:41


Jaha, ännu en morgon. Ännu en natt med lite sömn. Shit va jag är trött. Vill bara sova. Men nu är det jobb jobb jobb som gäller. Who knows, it might be fun=)  Vi hörs senare.....see ya

Ovido - Quiz & Flashcards