Direktlänk till inlägg 25 februari 2008

AAARRGGHHH!!!

Av odden - 25 februari 2008 18:06


Ledsen att det inte blivit nåt skrivet sista tiden.


Var hos kussen igår för att fira Kevins 4-årsdag. Väldigt trevligt, väldigt mycket onyttigt som stoppades i munnen. Bestämde mig i fredags för att skita i att bara äta en massa nyttigt...ett tag iaf=)


När jag kom hem så laddade jag in bilderna därifrån i datorn bara för att se hur den kraschade. Fan va jag hatar datorer. Har tömt datorn på bildprogram. Men när jag ska intstallera det på nytt så säger datorn att det inte går för att programmet redan finns i datorn. AAAARRRRGGGGHHHHH!!!!!!!!!!!!!!

Man blir ju tokig!!   (Em, säg ingenting;-))


Satt ute i Vidja lördags. Satt i solen och såg på när folk åkte Kevins nya fyrhjuling. Men det var inte förrän idag, när jag gick från hemmet till konsum som jag fick årets första vårkänsla. Det var helt skumt. Det bara slog till som en stekpanna i huvet. Var inte beredd på det.

Först fick jag en enorm känsla av glädje där jag bara log, för att sedan bytas ut mot tomhet....vet inte var det kom ifrån. Höll nästan på att gråta.

Helt sjukt!!

Mellan lägenheten och konsum...bara börja gråta... Tur att jag inte kan gråta. Trettio sekunder senare var det över och allt var som vanligt igen.

Men två så stora känslor på så kort tid var både fantastiskt och skrämmande obehagligt.


Nu sitter jag här o kollar på Oscarsgalan och försöker att fixa datorn helt utan resultat=(


See ya!


Ps. Lägger upp en bild där Em och Kev rock pose:ar.

 
 
Em

Em

25 februari 2008 20:40

Jag ska inte säga något =)

http://empas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av odden - 11 maj 2010 20:09

Vad i helvete gör jag här?!?!?!?!?!?!?!   Är så jävla trött på det här!! Varenda jävla dag så blir jag påmind om hur lite jag är värd. Hur lite folk bryr sig om att jag är här, och jag är otroligt trött på det.  Det tär på mig varenda eviga d...

Av odden - 16 juli 2009 20:47

    fick ett tips av en polare att kolla in ett klipp på youtube. Det var bounce som gjorde en tribute till Michael Jackson som utspelades på plattan. Sagt och gjort, nu har jag kollat in det och fan va häftigt. Var var jag den här dan. Hade velat se...

Av odden - 8 juli 2009 05:14

    Förstår inte varför min kropp vägrar låta mig sova. Är så jävla trött, men tror du jag kan sova för det.... Noooooooooooo!!!!!!!   Mitt huvud bara bankar. Och............. Äh, jag orkar inte   ...

Av odden - 5 juli 2009 18:39

    Har haft en skön dag idag.   Gick upp tidigt och storstädade. Det behövdes verkligen. Det har varit så varmt de sista veckorna, att man bara inte orkat ta tag i det efter jobbet.   En kvart efter hon gått började Wimbledon finalen. Som har utveck...

Av odden - 4 juli 2009 17:51

    Shit. Det var längesen.   Har varit så mycket den senaste tiden. Det är väl så det är. När man väl har något att skriva om, så har man inte tid att blogga om det. Prioriteringsfråga gissar jag. Problemet är att jag alltid vill ha med bilder i min...

Ovido - Quiz & Flashcards